Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Český Rozhlas: Inkluze má výsledky. Rozdíly mezi žáky ale nesmažeme, říká Markéta Pilátová

20. 3. 2017
EDUin
3041306745_1463449b04_b

Publikujeme shrnutí rozhovoru s pedagožkou a spisovatelkou Markétou Pilátovou, která momentálně působí v Brazílii. Co si myslí o inkluzi a jaké má zkušenosti z braziských škol? Text vyšel na webu Českého rozhlasu, Markéta Pilátová byla hostem pořadu Jak to vidí… dne 8.3.

Polovinu školního roku už školy odučily podle nových pravidel inkluze. Mohou se naplnit očekávání, která do nich ministerstvo vložilo? Co si o tom pedagožka myslí?

„Netroufám si říct, jestli dokážeme smazat rozdíly mezi žáky. Ale podle mých zkušeností, které teď sbírám v brazilských školách, vede inkluze k polidšťování školského systému a vztahu mezi dětmi,“ říká spisovatelka, hispanistka a novinářka Markéta Pilátová.

Celý text najdete ZDE.

 

logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články