Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Zveme vás na příští Kulatý stůl SKAV a EDUin na téma: Má být dítě připravené na školu, nebo škola na dítě, který se bude konat 22.1. od 10. 00 v ZŠ Vodičkova v Praze. Bude se diskutovat o přístupech k diagnostice dětí v poradnách, zda poradenská zařízení poskytují školám dostatečné informace pro podporu dětí a jaká mají být ta podpůrná opatření. Pozvánku si můžete stáhnout ZDE.
Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky:
• Proč musíme v České republice diagnostikovat děti pro potřeby školy, když v zahraničí to nepotřebují?
• Jakou roli hrají poradenská zařízení v podpoře žáků v jejich školní úspěšnosti?
• Jaká podpůrná opatření umožní každému dítěti, aby mohlo ve škole uspět?
• Má se u dětí posuzovat inteligence? Nebo jejich aktuální individuální potřeby a míra podpory ve vzdělávání?
• Co musíme změnit, aby se mohly na českých školách děti vzdělávat společně?
Pozvaní panelisté:
• Pavlína Baslerová (Asociace pracovníků speciálně pedagogických center)
• Jan Černý (Člověk v tísni)
• Olga Doležalová (ZŠ a MŠ Na Beránku, Praha 12)
• Věra Pokorná (COGITO – Centrum kognitivní edukace)
• Jan Širůček (Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita)
• Jana Zapletalová (Národní ústav pro vzdělávání)
Moderuje: Bohumil Kartous, EDUin, o.p.s.