Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Podpora digitálních technologií je silným tématem poslední doby, nejnověji na ni reaguje i Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 schválená poslanci během letošního podzimu. Tu vám ZDE nabízíme ke stažení. Rozhovor o informatickém myšlení ZDE. Strategie pojmenovává tři hlavní priority: snižování nerovností ve vzdělávání, podpora kvality výuky a učitelů jako hlavního předpokladu a odpovědné řízení vzdělávacího systému. Shrnutí připravila Kateřina Hořavová.
Pro příštích šest let nastavila strategie sedm hlavních směrů intervence, je v nich podpora učitelů, rozvoj jejich didaktických schopností začlenit do výuky IT, obohacení RVP o oblast informatického myšlení i přepracování stávajícího obsahu IT. Jakým směrem se může už nyní ubírat škola po cestě, kterou Strategie otvírá? Představme si příklady v duchu jednotlivých intervencí.