Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Letos se zaměří například na téma AI ve vzdělávání.
EDUin 10. 9. 2024
EDUin v rámci Klubu zřizovatelů opět organizuje tradiční podzimní konferenci Lepší škola. Letos proběhne 12. listopadu v Kongresovém centru v Praze. Hlavní téma celé konference je AI ve vzdělávání, program ale nabídne i aktuální zřizovatelská témata, jako jsou efektivita rozpočtového určení (RUD) daní při financování škol nebo plány ministerstva na transformaci sítě základních škol.
Miroslav Hřebecký, programový ředitel EDUinu: „Před pár dny jsem se vrátil z Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, kde umělou inteligenci již nasadili. Robot tam sám vypisuje jmenovací dekrety, vypořádává rozhodnuté odměny, hlídá mnoho agend. Pozorovat ho při práci, jak se na obrazovce bez dotknutí klávesnice samy vyplňují kolonky, bylo fascinující. Umělá inteligence ale dokáže být zneužitelná, a právě proti tomu musí umět škola naše děti připravit. Proto jsme ji zvolili hlavním tématem konference.”