Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 2.2.–9.2.2014
Témata týdne: Ministr Chládek se dohodl na změně jmenování profesorů, učitelé bez diplomu, užitečné odkazy pro výběr vysoké školy, jak uznávat neformální vzdělávání, Fakulta lesnická a dřevařská ČZU je fakultou roku, EDUin nabízí seminář o komunikaci s rodiči, mezi zeměmi EU trpí největší nerovností Belgie a Francie, Olomoucká univerzita se zabývá inkluzívním vzděláváním, přestávky bez pravidel zlepšují kázeň dětí.
Výrok týdne:
„Takže my připustíme, aby kdekdo pracoval ve školství, zatímco ostatní obory si to pěkně hlídají. Proto navrhuji stejná pravidla pro všechny (asi bych vynechala lékařství) – každý s elánem a pocitem, že na to má, by se mohl hlásit kamkoli. Jako učitel, jako zahradní architekt, herec, režisér. Tak to bylo myšleno? To si budeme sami podkopávat autoritu tím, že budeme jediný obor, kam bude moci každý po absolvování různých pofidérních kurzů.“ Jana Karvaiová v diskusi na webu eduin.cz o tom, zda by bylo vhodné uznávat učitelem vzdělání, jež získali mimo pedagogické fakulty.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)