Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Zveme vás na listopadový program EDUpointu na Staroměstském náměstí, který sídlí v Pražském kreativním centru. Přijďte diskutovat o tom, zda učitel smí, nebo nesmí učitel názorově ovlivňovat své žáky? A lze ale někoho cokoli učit, aniž byste ho indoktrinovali? Ve formátu otevřené třídy si zase ukážeme jiné pojetí hudební výchovy, a to s podtitulem Robinson Crusoe aneb Kniha jako vhodný prostor pro komplexní hudební výchovu. Celý program ve formátu pdf najdete ZDE.
Akvárium
Každé druhé úterý v měsíci od 17 do 19 hodin.
13. listopadu
17:00 – 19:00
Smí učitel žákům vnucovat svoji ideologii? Nedávna debata o „vegance, která indoktrinovala své žáky“ otevřela zajímavé téma. Smí nebo nesmí učitel názorově ovlivňovat své žáky? Lze ale někoho cokoli učit, aniž byste ho indoktrinovali? Můžeme třeba současnou podobu sexuální výchovy považovat za nepřípustnou indoktrinaci? Liší se v tomto směru zvyklosti a praxe veřejných, soukromých, rodičovských a církevních škol? Učitelé, rodiče a odborníci v debatě na aktuální téma.
Diskutovat budou:
Diskusi moderuje: Tomáš Feřtek (EDUin)
Diskusní setkání otevřené všem, kteří mají zájem se dozvědět něco nového z oblasti vzdělávání. Chceme propojovat akademiky, učitele, zástupce neziskovek, byznysu, státní správy a samosprávy. Diskuse má specifický formát tzv. Akvária, ve kterém se diskutuje uvnitř kruhu a ostatní mají možnost naslouchat a případně vstupovat do diskuse v rámci pravidel. Jde o uspořádání zvyšující efektivitu a přehlednost debaty.
Každé třetí úterý v měsíci od 17 do 19 hodin.
20. listopadu
17:00 – 19:00
EDUinspirace v oblasti hudební výchovy
Ve formátu otevřené třídy ukážeme jiné pojetí hudební výchovy, a to s podtitulem Robinson Crusoe aneb Kniha jako vhodný prostor pro komplexní hudební výchovu. Lenka Pobudová je učitelka Hv – Čj na základní škole ve Vinoři, lektorka České Orffovy společnosti (www.orff.cz) a Společnosti pro hudební výchovu (www.shvcr.cz), zároveň píše blog www.jaknahudebku.blogspot.cz. Nabídne dílnu, při které skrze spojení ZÁŽITEK-HRA-TVOŘIVOST poznáte širokou paletu činností, které lze aplikovat v běžných hodinách hudební výchovy i v projektové výuce. Otevřená třída je jako vždy zdarma a děti jsou při výuce taktéž vítány!
Každé čtvrté úterý v měsíci od 17.30 do 19 hodin.
27. listopadu
Učitelský večer, věci, co můžu využít zítra v hodině.
Učitelský večer je setkání všech, kdo se od sebe navzájem chtějí učit, jak učit. Přijít může kdokoliv – učitelé, studenti, zájemci o vzdělávání. Během večera vystoupí 4-5 řečníků s krátkým příspěvkem (max. 10 minut) následovaným diskuzí. Příspěvky jsou předem připravené, musí vycházet z vlastní praxe prezentujícího a jsou zaměřené na praktické aktivity, metody, přístupy – cokoliv „co můžu použít zítra v hodině“.