Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 5. 9. – 11. 9.
„První nástrahou je neznalost přesného počtu ukrajinských dětí, poslední odhad je maximálně 70 tisíc, což je obrovské číslo, i když se počítalo se 130 tisíci. Jako první bychom měli vyřešit, kolik jich tu je, abychom je co nejrychleji mohli integrovat do české společnosti, nemůžeme si dovolit nechat tu skupinu úplně vyčleněnou z české společnosti,“ říká v podcastu 5:59, věnovanému malým ukrajinským uprchlíkům, „školský“ novinář Josef Mačí (seznamzpravy.cz).
Je to pět let, kdy vstoupila v platnost tzv. inkluzivní novela. Vedle podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami myslí také na žáky nadané a mimořádně nadané, i když s nimi nejsou spojeny žádné systémové intervence. O prázdninách Česká školní inspekce vydala tematickou zprávu, ve které porovnává situaci ve školách dnes a před pěti lety. Příliš optimistické ale její závěry nejsou. Zásadní potíže mají školy podle závěrů tematické zprávy jak při identifikaci nadání, tak při jeho rozvoji.
Celou tematickou zprávu Metody a formy práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky si můžete přečíst zde.