Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 1. 1. – 8. 1.
„Zhruba od 6. třídy násobně přibývá množství textu, které musí žáci zvládnout, protože přibývají nové předměty. Musí pochopit texty v učebnicích fyziky, dějepisu, zeměpisu, a pokud slovům nerozumí, jsou hodně limitováni. Jakmile začnou více číst, je to postupně vidět i na známkách. A my to můžeme měřit i číselně, protože děti si v dílnách čtení vedou záznamy o přečtených knížkách i o počtu přečtených stran. A ten vztah mezi počtem přečtených stran a lepším učením je evidentní,“ říká učitel Miloš Šlapal, který se zároveň v Pomáháme školám k úspěchu specializuje na dílny čtení a psaní (denikn.cz).
Na konci školního roku vydala Česká školní inspekce svou tradiční, obsáhlou výroční zprávu za školní rok 2021/22. Vybíráme z nich více či méně náhodně několik zajímavých zjištění, která se týkají předškolního a základního vzdělávání.