Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Always Active

Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů

No cookies to display.

Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.

No cookies to display.

Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.

No cookies to display.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

No cookies to display.

Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.

No cookies to display.

Porota soutěže Zlatý středník ocenila EDUin za spot GTP CZ

459326825_914949733995780_6569245572883985249_n

Eduin letos získal v prestižní soutěži komunikačních projektů Zlatý středník uznání poroty „Top Rated“ v kategorii Kreativní idea. Porotě se líbil videoklip k ceně Global Teacher Prize Czech Republic. Spot natočil tým režiséra Stanislava Adámka. EDUin byl mezi finalisty také v kategorii Audio a video.

Spot k nominacím do uplynulého ročníku reflektoval motto ceny: „Děkujeme učitelům, kteří dětem dávají odvahu růst.” Podle manažerky ceny GTP CZ Hany Matoušů spot tematizoval strach jako překážku k učení. „Videoklipem jsme chtěli zdůraznit potřebu bezpečného prostředí, díky kterému se děti naučí víc. Je evidentní, že téma strachu ve škole je u nás stále aktuální, protože téma mezi veřejností velmi rezonovalo a na sociálních sítích měl spot rekordní dosah.”
 
Spot natáčel tým režiséra Stanislava Adámka, který točil i všechny předchozí klipy pro Global Teacher Prize Czech Republic. V České televizi vidělo krátké video přes 2 milionů diváků. Na sociálních sítích kampaň zasáhla 1,3 milionu unikátních uživatelů. Spot tak viděl každý čtvrtý uživatel sociálních sítí. 
 
„Neziskové organizace mají stále ve společnosti poněkud odstrčené postavení. Ocenění od poroty Zlatého středníku ukazuje, že i neziskovky dokážou poměřovat profesionalitu své práce s velkými firmami a agenturami. Navíc mám radost, že i díky našemu spotu a tomuto ocenění se EDUinu daří udržovat téma zkvalitňování vzdělávání ve veřejném prostoru,” dodává ředitelka EDUinu Martina Chvátalová. 
 
Tým GTP CZ aktuálně připravuje klip na další ročník Global Teacher Prize Czech Republic. Ten se letos spustí o dva měsíce dřív než v uplynulých letech, tedy 1. listopadu. 
 
Za podporu při natočení klipu děkujeme Nadaci České spořitelny, generálnímu partnerovi GTP CZ, a společnosti Livesport, hlavnímu partnerovi ceny.
logo-author
Našli jste v článku chybu? Napište nám, prosím, na korektor@eduin.cz.

Mohlo by Vás zajímat

Listovat všemi články