Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Co přinesl týden 31.3.-1.4.2014
Témata týdne: OECD doporučuje společné vzdělávání, v čem jsme v PISA nad průměrem, Šteffl o výuce psaní, horké téma školních jídelen, Feřtek o smyslu literatury, skvělí učitelé na webu, Sokačová: dětské skupiny jsou záplata, co je to splývavé čtení, Chládkova dohoda se Svazem průmyslu, ministrovi bude radit Fin a Zlatá Amoska, o romštinu není zájem, Čech zakládá univerzitu v Africe, o bezpečnost na internetu se starají děti, absolventi o středních školách, dyslektici musí hodně číst, jak (ne)učit dějepis, Škola v DOXu, DOX ve škole, Čápová o učitelské kvalifikaci.
Výrok týdne:
„Poté, co mi dcera sdělila, jaký byl první den ve škole, naštvaně přijdu do školy a křičím na paní ředitelku, jak to, že když na dceru mluví romsky, že jí učí „východňársky“? Ona mi sice ochotně vysvětluje, že východoslovenský dialekt je nejvíce používaný na našem území, to mě ale vůbec nezajímá. Požaduji výuku „po našem“! To paní ředitelka netuší, co jí ještě čeká. Jen naštvaně praštím dveřmi, už tam stojí pan Stojka. Z chodby slyším, jak si stěžuje, že jeho dcera není žádná „rumungri“ a požaduje, aby paní učitelka mluvila s jeho dcerou česky nebo olašským dialektem! Gyulla Banga v článku Ptal se někdo z TOP 09 Romů na jejich názor na výuku v romštině? na serveru romea.cz.
Novinky (výběr ze zajímavých událostí)
Inspirace z (a do) praxe
Akce tohoto a příštího týdne (výběr z EDUkalendáře)