Získal 1. místo v kategorii Kreativní idea za spot pro Global Teacher Prize Czech Republic.
V prestižní soutěži komunikačních projektů Zlatý středník EDUin letos zvítězil v kategorii Kreativní idea. Videoklip k ceně Global Teacher Prize Czech Republic získal také třetí místo v kategorii Struktura, obsah a storytelling a ocenění TOP RATED v sekci Audio a video prezentace. Spot natočil tým režiséra Stanislava Adámka.
Spot k nominacím do uplynulého ročníku reflektoval motto ceny: „Děkujeme učitelům, kteří neučí předměty, ale učí děti.” Videoklip připomíná, že to, jestli a jak děti zvládají výuku ve škole, ovlivňuje mnoho faktorů – i to, co se děje u nich doma, mezi kamarády, ve škole. „Chtěli jsme upozornit na to, co všechno ovlivňuje výkon dětí ve škole a zároveň poděkovat všem učitelům, kteří vědí, že proto, aby se děti rády a dobře učily, je důležité jim vytvořit bezpečné prostředí. To jim pomůže více věřit ve své schopnosti, v sebe sama,” vysvětluje manažerka ceny GTP CZ Hana Matoušů.
Spot natáčel tým režiséra Stanislava Adámka, který točil i všechny předchozí klipy pro Global Teacher Prize Czech Republic. V České televizi a na sociálních sítích ho vidělo přes 3 miliony lidí.
„Neziskovky mají ve společnosti stále poněkud odstrčené postavení, a přitom často odvádíme profesionální práci srovnatelnou s velkými brandy a firmami. Právě toho si na ocenění vážím úplně nejvíc. Uspěli jsme s příběhem dětí a učitelů, tedy příběhem, který potřebuje mnohem více pozornosti od nás všech. Je skvělé, že to porotci ocenili i přesto, že za námi nestojí žádná velká reklamní agentura,” dodává ředitel EDUinu Honza Dolínek.
EDUin už ve spolupráci se Stanislavem Adámkem připravuje spot pro další ročník Global Teacher Prize Czech Republic.
Za podporu při natočení klipu děkujeme Nadaci České spořitelny, generálnímu partnerovi GTP CZ, a společnosti Livesport, hlavnímu partnerovi ceny.