Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii.
Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu....
Technické cookies jsou pro správné fungování našeho webu nezbytné, proto není možné je vypnout. Bez nich by na našich stránkách např. nešel zobrazit žádný obsah nebo by nefungovalo přihlášení při vkládání komentářů
Personalizační cookies se starají o to, abychom vám mohli doporučovat ke čtení další články, které máte rádi. Součástí jsou i cookies třetích stran, se kterými EDUin na doporučování článků spolupracuje.
Díky analytickým cookies víme, které texty mají naši čtenáři nejraději a jaké články jsou u nás nejčtenější. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Google aj.
Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies pomáhají informovat Vás třeba na sociálních sítích o nových článcích a EDUcastech a nabízet vám to zajímavé, co jste ještě nečetli nebo neslyšeli. Součástí jsou i cookies třetích stran, jejichž vydavatelem jsou instituce jako Facebook, Seznam.cz, Google a další.
Nabízíme zápis a zvukovou nahrávku z debaty na téma, jaké jsou věcné argumenty k zavedení nároku na umístění dvouletých tětí v mateřských školách. Diskutovalo se v polovině března v EDUpointu Pražského kreativního centra na Staroměstském náměstí. Debaty se zúčastnili Hana Splavcová z Asociace předškolní výchovy, Klára Kalíšková z think tanku IDEA, Eliška Kodyšová, Aperio, Milan Vácha, starosta obce Psáry, Lucie Grůzová z Masarykovy univerzity a Janek Wagner a Radek Sarközi ze spolku Pedagogická komora. Moderoval Tomáš Feřtek z EDUin. Kromě přehledu hlavních témat si můžete poslechnout i zvukový záznam debaty, který je ke stažení ZDE.
S čím diskutující do debaty vstupovali:
O čem se především debatovalo:
Jaká opatření diskutující navrhují do budoucna, co by považovali za pozitivní krok:
Celou nahrávku v délce 2 hodiny si můžete stáhnout a poslechnout ZDE.